• Întocmirea şi completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenţa fondului de reparaţii, registrului pentru evidenţa fondului de rulment, registrului pentru evidenţa sumelor speciale, registrului pentru evidenţa fondului de penalizări, precum şi alte formulare specifice activităţii de contabilitate, prevăzute de reglementări legale în vigoare;
• Calcularea penalizărilor conform legislatiei şi a sistemului aprobat de Adunarea Generală;
• Supunerea verificarii cenzorilor/comisiei de cenzori, a dosarului lunar ce contine listele de plata, explicatiile, toate registrele prevazute de lege, facturile, extrasele bancare si orice document introdus in lista de plata;
• Gestionarea fondurilor banesti ale asociatiei, conform hotararilor adunarii generale si deciziilor comitetului executiv;
• Plata catre furnizori;
• Prezentarea, la solicitarea oricarui proprietar a documentelor financiare necesare in cazul unor nelamuriri cu privire la modul de intocmire a listei de plata si/sau fisa apartamentului propriu, prin mijoace electronice;
• Prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificări financiar-contabile;
• Întocmirea şi prezentarea anuală, în Adunarea Generală a Asociaţiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent;
• Acces permanent pentru proprietari si cenzor/comisia de cenzori pe platforma online E-BLOC:
- documentele financiar contabile sunt vizibile tot timpul şi de către toţi proprietarii,
- rapoarte specifice unui apartament (ex: nota de plata detaliata sau factura),
- interfaţă interactivă prin care se pot vedea: toate facturile introduse in lista de plata, modul în care au fost repartizate, plăţile efectuate, toate registrele prevazute de lege, idecsii contoarelor individuale si consumul fiecarui apartament, etc
- posibilitatea de a introduce indeşii contoarelor de apartament (ex: apometre) şi preluarea lor direct în program,
- vizualizarea tuturor documentelor de infiintare ale asociatiei, contracte si procese verbale ale adunarilor generale/comitetului executiv.
Resurse umane
- Editarea contractelor de munca pentru angajatii asociatiei si/sau a contractelor de mandat pentru membri comitetului executiv remunerat;
- Editarea ştatelor de plată pentru angajaţii asociaţiei de proprietari;
- Plata prin ordin de plata a impozitului şi contribuţiilor datorate de asociaţia de proprietari pentru remuneraţiile personalului angajat;
- Intocmirea si depunerea online, cu semnătură electronică, a declaraţiilor fiscale pentru angajaţii asociaţiei de proprietari (decl 112).
Casierie
- Incasarea cotelor de contributie, in termenul de valabilitate a listei de plata, la sediul asociatiei.